Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19973
Title: Брендингові стратегії у міжнародних комунікаціях сучасних держав
Authors: Ільницька, Уляна Вікторівна
Keywords: бренд
бренд країни
державний (національний) бренд
технології та механізми формування сучасних брендів
Issue Date: 2024
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»,
Citation: Ільницька У.В.Брендингові стратегії у міжнародних комунікаціях сучасних держав/Ільницька У.В.// Політикус : нау журнал. – 2024. – № 1. – С.141-147
Abstract: У статті досліджено брендингові стратегії як пріоритетний вектор міжнародних комунікацій сучасних держав. Проаналізовано теоретико-методологічні аспекти понять бренд та брендинг; охарактеризовано зміст, особливості та специфіку сучасних національних брендів
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19973
Appears in Collections:2024

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
23.pdf194.91 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.