Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19973
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorІльницька, Уляна Вікторівна-
dc.date.accessioned2024-08-20T07:04:09Z-
dc.date.available2024-08-20T07:04:09Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationІльницька У.В.Брендингові стратегії у міжнародних комунікаціях сучасних держав/Ільницька У.В.// Політикус : нау журнал. – 2024. – № 1. – С.141-147uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19973-
dc.description.abstractУ статті досліджено брендингові стратегії як пріоритетний вектор міжнародних комунікацій сучасних держав. Проаналізовано теоретико-методологічні аспекти понять бренд та брендинг; охарактеризовано зміст, особливості та специфіку сучасних національних брендівuk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»,uk
dc.subjectбрендuk
dc.subjectбренд країниuk
dc.subjectдержавний (національний) брендuk
dc.subjectтехнології та механізми формування сучасних брендівuk
dc.titleБрендингові стратегії у міжнародних комунікаціях сучасних державuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2024

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
23.pdf194.91 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.