Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/19973
Title: Брендингові стратегії у міжнародних комунікаціях сучасних держав
Authors: Ільницька, У. В.
Keywords: бренд
бренд країни
державний (національний) бренд
технології та механізми формування сучасних брендів
Issue Date: 2024
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Citation: Ільницька У. В. Брендингові стратегії у міжнародних комунікаціях сучасних держав / У. В. Ільницька // Політикус : наук. журнал. – 2024. – № 2. – С.141-147.
Abstract: У статті досліджено брендингові стратегії як пріоритетний вектор міжнародних комунікацій сучасних держав. Проаналізовано теоретико-методологічні аспекти понять бренд та брендинг; охарактеризовано зміст, особливості та специфіку сучасних національних брендів
URI: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/19973
Appears in Collections:2024

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
23.pdf194.91 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.