Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/19973
Назва: Брендингові стратегії у міжнародних комунікаціях сучасних держав
Автори: Ільницька, У. В.
Ключові слова: бренд
бренд країни
державний (національний) бренд
технології та механізми формування сучасних брендів
Дата публікації: 2024
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Ільницька У. В. Брендингові стратегії у міжнародних комунікаціях сучасних держав / У. В. Ільницька // Політикус : наук. журнал. – 2024. – № 2. – С.141-147.
Короткий огляд (реферат): У статті досліджено брендингові стратегії як пріоритетний вектор міжнародних комунікацій сучасних держав. Проаналізовано теоретико-методологічні аспекти понять бренд та брендинг; охарактеризовано зміст, особливості та специфіку сучасних національних брендів
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/19973
Розташовується у зібраннях:2024

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
23.pdf194.91 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.