Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19859
Назва: Технології штучного інтелекту на службі вищої школи: на що очікувати?
Інші назви: Аrtificial intelligence technologies at the service of higher schools: what to expect on?
Автори: Симоненко, С. П.
Щубелка, Н. В.
Привалов, Ю. О.
Ключові слова: information society
employment problem
artificial intelligence
natural intelligence
anthropocentric model of knowledge
information model of knowledge
інформаційне суспільство
проблема зайнятості
штучний інтелект
природний інтелект
антропоцентрична модель знання
інформаційна модель знання
Дата публікації: 2024
Видавництво: Видавничий дім «Гельветика»
Бібліографічний опис: Симоненко С. П. Технології штучного інтелекту на службі вищої школи: на що очікувати? / С. П. Симоненко, Н. В. Щубелка, Ю. О.Привалов // Наукове пізнання : методологія та технологія. – Одеса : Гельветика, 2024. – № 1 (53). – С. 94-101.
Короткий огляд (реферат): Широке впровадження технологій штучного інтелекту в освітні практики потребує глибокого філософського осмислення його можливих наслідків, котрі без перебільшення для всього людства постають як екзистенціальні виклики. Взаємодія ШІ та людини не тільки може докорінно переформатувати існуючу систему зайнятості, котра не може не відбитись і на системі вищої освіти, а й з усією гостротою ставить питання можливостей людства контролювати ШІ у його розвитку, а головне наскільки ці новації відповідають природі, усталеній та апробованій віками системі цінностей та світоглядним орієнтирам людства. Метою статті є дослідження впливу процесів діджиталізації на систему вищої освіти та переосмислення у зв’язку з цим ролі викладача та змісту навчання. Wide implementation of artificial intelligence technologies in educational practices requires a deep philosophical understanding its possible consequences, which, without exaggeration, appear as existential challenges for all of humanity. The interaction of AI and humans can not only radically change the existing employment system, which cannot but be reflected in the system of higher education too, but also with all urgency raises the question of humanity's ability to control AI in its development, and most importantly, how far these innovations correspond to nature, established and tested throughout the ages to the system of values and worldview orientations of humanity. The purpose of the article is to study the impact of digitization processes on the higher education system and to rethink the role of the teacher and the content of education in this regard. Research methods: general scientific methods (deduction, induction, analysis, synthesis), as well as historical and axiological methods were used. Research results: The impact of information and communication technologies on the modern labor market and in the higher education system, in particular, is studied. It is shown that the introduction of AI into the educational process creates potential threats of a significant reduction in the teaching staff of universities.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19859
Розташовується у зібраннях:2024

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Symonenko.pdf304.42 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.