Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19765
Назва: Порівняльний аналіз показників фізичного розвитку школярів із сенсорною депривацією відносно їхніх здорових однолітків як передумова для обгрунтування та розробки авторської програми
Інші назви: Comparative analysis of the indicators of physical development of children with sensory disorders in relation to their healthy peers as a prerequisite for building an adaptive physical education program
Автори: Буховець, Божена Олегівна
Bukhovets, Bozhena Olegivna
Дишель, Ганна Вадимівна
Dyshel, Нanna
Ключові слова: sensory deprivation
children
adaptive physical education
body weight
physical development
адаптивне фізичне виховання
сенсорна депривація
школярі
корекція
маса тіла
фізичний розвиток
рухова активність
програма
Дата публікації: 2024
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Буховець Б. О. Регуляція психічного стану школярів засобами фізичної культури / Б. О. Буховець, Г. О. Дишель // Olympicus : науковий журнал. – 2024. – № 1. – С. 32-36
Короткий огляд (реферат): In recent years, scientists have identified a tendency to increase the number of children with sensory disorders, especially in the form of visual deprivation. This actualizes the problem of correcting the manifestation of motor disorders in children with visual impairment in the process of adaptive physical education in order to promote their harmonious development and prevent the manifestation of secondary deviations. In modern science, there is also a problem of researching the peculiarities of the physical development of children with visual impairment, which is a prerequisite for building modern programs for adaptive physical education. Everything described above determines the relevance of the presented scientific research. В останні роки, науковці визначають тенденцію до збіль- шення кількості дітей із сенсорними порушеннями особливо у вигляді депривації зору. Це актуалізує проблему корекції прояву моторних порушень у дітей із депривацією зору в процесі адаптивного фізичного виховання з метою сприяння їхньому гармонійному роз- витку та попередженню прояву вторинних відхилень. В сучасній науці існує і проблема дослідження особливостей фізичного розвитку дітей із депривацією зору, як передумова для побудови сучасних програм із адаптивного фізичного виховання. Все вищеперерахо- ване, обумовлює актуальність представленого наукового дослідження.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19765
Розташовується у зібраннях:2024

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
32-36.pdf414.72 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.