Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19765
Title: Порівняльний аналіз показників фізичного розвитку школярів із сенсорною депривацією відносно їхніх здорових однолітків як передумова для обгрунтування та розробки авторської програми
Other Titles: Comparative analysis of the indicators of physical development of children with sensory disorders in relation to their healthy peers as a prerequisite for building an adaptive physical education program
Authors: Буховець, Божена Олегівна
Bukhovets, Bozhena Olegivna
Дишель, Ганна Вадимівна
Dyshel, Нanna
Keywords: sensory deprivation
children
adaptive physical education
body weight
physical development
адаптивне фізичне виховання
сенсорна депривація
школярі
корекція
маса тіла
фізичний розвиток
рухова активність
програма
Issue Date: 2024
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Citation: Буховець Б. О. Регуляція психічного стану школярів засобами фізичної культури / Б. О. Буховець, Г. О. Дишель // Olympicus : науковий журнал. – 2024. – № 1. – С. 32-36
Abstract: In recent years, scientists have identified a tendency to increase the number of children with sensory disorders, especially in the form of visual deprivation. This actualizes the problem of correcting the manifestation of motor disorders in children with visual impairment in the process of adaptive physical education in order to promote their harmonious development and prevent the manifestation of secondary deviations. In modern science, there is also a problem of researching the peculiarities of the physical development of children with visual impairment, which is a prerequisite for building modern programs for adaptive physical education. Everything described above determines the relevance of the presented scientific research. В останні роки, науковці визначають тенденцію до збіль- шення кількості дітей із сенсорними порушеннями особливо у вигляді депривації зору. Це актуалізує проблему корекції прояву моторних порушень у дітей із депривацією зору в процесі адаптивного фізичного виховання з метою сприяння їхньому гармонійному роз- витку та попередженню прояву вторинних відхилень. В сучасній науці існує і проблема дослідження особливостей фізичного розвитку дітей із депривацією зору, як передумова для побудови сучасних програм із адаптивного фізичного виховання. Все вищеперерахо- ване, обумовлює актуальність представленого наукового дослідження.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19765
Appears in Collections:2024

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
32-36.pdf414.72 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.