Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19116
Назва: Філософія сталого розвитку в контексті освітянської проблематики
Автори: Петінова, Оксана Борисівна
Petinova, Oksana Borysivna
Самойлова, Полина
Ключові слова: філософія
освітянська проблематика
розвиток
Дата публікації: 2024
Видавництво: Військова академія
Бібліографічний опис: Самойлова П., Петінова О. Філософія сталого розвитку в контексті освітянської проблематики. Сучасна освіта і професійна підготовка воїнів: традиції, інновації та перспективи розвитку: збірник тез доповідей учасників науково-практичного семінару (25 квітня 2024 року) / за заг. ред. Т. Остапчука, С. Майданюка, М. Паскалової. Одеса: Військова академія (м. Одеса), 2024. С. 102–104.
Короткий огляд (реферат): Наприкінці XX століття, коли людство опинилося під загрозою свого існування (ядерна загроза, екологічна), необхідністю стало формування збалансованої моделі розвитку цивілізації, яка б була безпечною для навколишнього середовища. Спробою реалізації подібних уявлень виступає стратегія сталого розвитку, яка є на сьогодні провідною розвитку людства загалом. Концепція його з’явилася в результаті об’єднання трьох основних складових: Економічної, соціальної та екологічної.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19116
Розташовується у зібраннях:Кафедра філософії, соціології та менеджменту соціокультурної діяльності

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Самойлова_Петінова.pdf320.72 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.