Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19116
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПетінова, Оксана Борисівна-
dc.contributor.authorPetinova, Oksana Borysivna-
dc.contributor.authorСамойлова, Полина-
dc.date.accessioned2024-05-10T11:20:45Z-
dc.date.available2024-05-10T11:20:45Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationСамойлова П., Петінова О. Філософія сталого розвитку в контексті освітянської проблематики. Сучасна освіта і професійна підготовка воїнів: традиції, інновації та перспективи розвитку: збірник тез доповідей учасників науково-практичного семінару (25 квітня 2024 року) / за заг. ред. Т. Остапчука, С. Майданюка, М. Паскалової. Одеса: Військова академія (м. Одеса), 2024. С. 102–104.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19116-
dc.description.abstractНаприкінці XX століття, коли людство опинилося під загрозою свого існування (ядерна загроза, екологічна), необхідністю стало формування збалансованої моделі розвитку цивілізації, яка б була безпечною для навколишнього середовища. Спробою реалізації подібних уявлень виступає стратегія сталого розвитку, яка є на сьогодні провідною розвитку людства загалом. Концепція його з’явилася в результаті об’єднання трьох основних складових: Економічної, соціальної та екологічної.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherВійськова академіяuk
dc.subjectфілософіяuk
dc.subjectосвітянська проблематикаuk
dc.subjectрозвитокuk
dc.titleФілософія сталого розвитку в контексті освітянської проблематикиuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Кафедра філософії, соціології та менеджменту соціокультурної діяльності

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Самойлова_Петінова.pdf320.72 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.