Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19009
Назва: Психолого-педагогічна підготовка майбутніх фахівців дошкільної освіти до використання інноваційних технологій
Автори: Савченкова, Марія Вікторівна
Savchenkova, Maria
Ключові слова: підготовка майбутніх фахівців
дошкільна освіта
інноваційні технології
психолого-педагогічна підготовка
фахівці дошкільної освіти
Дата публікації: 2023
Видавництво: Чернігів : ГО «Науково-освітній інноваційний центр суспільних трансформацій»
Бібліографічний опис: Савченкова М. В. Психолого-педагогічна підготовка майбутніх фахівців дошкільної освіти до використання інноваційних технологій / М. В. Савченкова. - Березневий науковий дискурс 2023 на тему: «Детермінанти посилення ролі освіти у повоєнному відновленні України». Збірник матеріалів Міжнародної науково-практичної конференції для освітян (м. Чернігів, 22 березня 2023 року). Чернігів : ГО «Науково-освітній інноваційний центр суспільних трансформацій», 2023. - С. 201-204.
Короткий огляд (реферат): У сучасному світі інноваційні технології набули особливої актуальності в різних галузях життя, зокрема в освіті. Використання інноваційних технологій в дошкільній освіті є важливою складовою якісної підготовки майбутніх фахівців дошкільної освіти. Один з ключових аспектів успішної реалізації інноваційних технологій в дошкільній освіті полягає в психолого-педагогічній підготовці майбутніх фахівців. Це передбачає знання теоретичних засад використання інноваційних технологій в освіті, засобів їх реалізації, психологічних аспектів взаємодії з дітьми тощо. Один з дослідників, І. Бойко, в своїй книзі «Інноваційні технології в освіті» розглядає сучасні підходи до використання інноваційних технологій в освіті, зокрема в дошкільній освіті. Він наголошує на тому, що використання інноваційних технологій в дошкільній освіті дозволяє підвищити якість навчання, зробити його більш доступним та цікавим для дітей. Автор наголошує на тому, що з розвитком сучасних технологій в освіті, вихователі повинні бути готові до використання нових методів і прийомів навчання дітей.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19009
Розташовується у зібраннях:Кафедра дошкільної педагогіки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Savchenkova.pdf23.3 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.