Please use this identifier to cite or link to this item:
                
    
    http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/18737| Title: | Змістовий компонент методики начання майбутніх учителів інформатики знання-орієнтованих інформаційни систем, зокрема систем штучного інтелекту | 
| Authors: | Черних, Володимир Володимирович Chernykh, Volodymyr Volodymyrovych | 
| Keywords: | Змістовий компонент, методична система навчання, майбутні вчителі інформатики, знання-орієнтовні інформаційні системи | 
| Issue Date: | 2024 | 
| Publisher: | Наука і техніка сьогодні (Серія «Педагогіка») | 
| Citation: | Черних В. В. Змістовий компонент методики начання майбутніх учителів інформатики знання-орієнтованих інформаційни систем, зокрема систем штучного інтелекту. Наука і техніка сьогодні (Серія «Педагогіка»). 2024. Т. 29, № 1. С. 568-581. | 
| Series/Report no.: | Педагогіка;1(29) | 
| Abstract: | В даній статті висвітлюється актуальна проблематика формування змістовного компоненту методичної системи навчання майбутніх учителів інформатики знання-орієнтованих інформаційних систем, зокрема й систем штучного інтелекту. В статі виділено, що змістовний компонент в даній методичній системі націлено на практичне використання, включаючи дослідження ролі знань-орієнтованих інформаційних систем, зокрема систем штучного інтелекту, у процесі навчання майбутніх учителів інформатики та прикладного використання знання-орієнтованих інформаційних систем та систем штучного інтелекту для вирішення прикладних професійних задач. Стаття ретельно аналізує сутність змістового компонента методики, де приділяється особлива увага важливості використання інноваційних підходів у навчанні майбутніх учителів інформатики. Здійснено глибокий аналіз впливу знань-орієнтованих інформаційних систем та систем штучного інтелекту на формування глибокого розуміння предмету та розвиток критичного мислення у здобувачів освіти. Детально висвітлено роль використання знання-орієнтованих інформаційних систем та систем штучного інтелекту для індивідуалізації навчального процесу та створення оптимальних умов для розвитку кожного здобувача освіти. У статті зазначено, що важливим є обов’язкове подальше проведення наукових досліджень та впровадження зазначених змістових компонентів у методику навчання майбутніх учителів інформатики. Крім того, особливо підкреслено необхідність розробки нових педагогічних стратегій та використання сучасних технологій з метою подальшого покращення освітнього процесу. | 
| URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/18737 | 
| Appears in Collections: | Кафедра прикладної математики та інформатики | 
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Черних В.В. - ЗМІСТОВИЙ КОМПОНЕНТ МЕТОДИКИ НАВЧАННЯ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ІНФОРМАТИКИ ЗНАННЯ-ОРІЄНТОВАНИХ ІНФОРМАЦІЙНИХ СИСТЕМИ, ЗОКРЕМА СИСТЕМ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ.pdf | 10.41 MB | Adobe PDF | View/Open | 
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
