Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18737
Title: Змістовий компонент методики начання майбутніх учителів інформатики знання-орієнтованих інформаційни систем, зокрема систем штучного інтелекту
Authors: Черних, Володимир Володимирович
Keywords: Змістовий компонент, методична система навчання, майбутні вчителі інформатики, знання-орієнтовні інформаційні системи
Issue Date: 2024
Publisher: Наука і техніка сьогодні (Серія «Педагогіка»)
Citation: Черних В. В. Змістовий компонент методики начання майбутніх учителів інформатики знання-орієнтованих інформаційни систем, зокрема систем штучного інтелекту. Наука і техніка сьогодні (Серія «Педагогіка»). 2024. Т. 29, № 1. С. 568-581.
Series/Report no.: Педагогіка;1(29)
Abstract: В даній статті висвітлюється актуальна проблематика формування змістовного компоненту методичної системи навчання майбутніх учителів інформатики знання-орієнтованих інформаційних систем, зокрема й систем штучного інтелекту. В статі виділено, що змістовний компонент в даній методичній системі націлено на практичне використання, включаючи дослідження ролі знань-орієнтованих інформаційних систем, зокрема систем штучного інтелекту, у процесі навчання майбутніх учителів інформатики та прикладного використання знання-орієнтованих інформаційних систем та систем штучного інтелекту для вирішення прикладних професійних задач. Стаття ретельно аналізує сутність змістового компонента методики, де приділяється особлива увага важливості використання інноваційних підходів у навчанні майбутніх учителів інформатики. Здійснено глибокий аналіз впливу знань-орієнтованих інформаційних систем та систем штучного інтелекту на формування глибокого розуміння предмету та розвиток критичного мислення у здобувачів освіти. Детально висвітлено роль використання знання-орієнтованих інформаційних систем та систем штучного інтелекту для індивідуалізації навчального процесу та створення оптимальних умов для розвитку кожного здобувача освіти. У статті зазначено, що важливим є обов’язкове подальше проведення наукових досліджень та впровадження зазначених змістових компонентів у методику навчання майбутніх учителів інформатики. Крім того, особливо підкреслено необхідність розробки нових педагогічних стратегій та використання сучасних технологій з метою подальшого покращення освітнього процесу.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18737
Appears in Collections:Кафедра прикладної математики та інформатики



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.