Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18490
Назва: Лінгвальні параметри українського рекламного дискурсу
Автори: Лизун, Є.
Ключові слова: реклама
рекламний дискурс
рекламний текст
лінгвістика
інформація
текст
споживач
Дата публікації: 2023
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Лизун Є. Лінгвальні параметри українського рекламного дискурсу / Є. Лизун // Лінгвістика й лінгводидактика: здобутки і перспективи розвитку: матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції молодих науковців (м. Одеса, 01-02 грудня 2023 р.) : зб. тез / редкол. Т. О. Євтушина та ін. - Одеса: ДЗ «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського», 2023, 79 – 81.
Короткий огляд (реферат): У статті досліджено лінгвальні параметри українського рекламного дискурсу. Наголошено, що рекламний дискурс орієнтований на просування товарів і послуг вербальними та невербальними засобами, мета – інформувати та спонукати споживачів до придбання певної продукції
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18490
Розташовується у зібраннях:Лінгвістика й лінгводидактика: здобутки і перспективи розвитку (2023)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Lyzun.pdf3.02 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.