Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18490
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛизун, Є.-
dc.date.accessioned2023-12-21T12:32:34Z-
dc.date.available2023-12-21T12:32:34Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationЛизун Є. Лінгвальні параметри українського рекламного дискурсу / Є. Лизун // Лінгвістика й лінгводидактика: здобутки і перспективи розвитку: матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції молодих науковців (м. Одеса, 01-02 грудня 2023 р.) : зб. тез / редкол. Т. О. Євтушина та ін. - Одеса: ДЗ «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського», 2023, 79 – 81.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18490-
dc.description.abstractУ статті досліджено лінгвальні параметри українського рекламного дискурсу. Наголошено, що рекламний дискурс орієнтований на просування товарів і послуг вербальними та невербальними засобами, мета – інформувати та спонукати споживачів до придбання певної продукціїuk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectрекламаuk
dc.subjectрекламний дискурсuk
dc.subjectрекламний текстuk
dc.subjectлінгвістикаuk
dc.subjectінформаціяuk
dc.subjectтекстuk
dc.subjectспоживачuk
dc.titleЛінгвальні параметри українського рекламного дискурсуuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Лінгвістика й лінгводидактика: здобутки і перспективи розвитку (2023)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Lyzun.pdf3.02 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.