Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
                
    
    http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/18266| Назва: | Методи розвитку довільної уваги у дошкільників | 
| Автори: | Притиковська, Світлана Дмитрівна Pritykovskaya, Svetlana Dmitrievna Рубанович, К .Г. | 
| Ключові слова: | дошкільна освіта дошкільний вік розвиток довільної уваги | 
| Дата публікації: | 2023 | 
| Видавництво: | Букаєв Вадим Вікторович | 
| Бібліографічний опис: | Притиковська С. Д. Методи розвитку довільної уваги у дошкільників / С. Д. Притиковська, К. Г. Рубанович // Проблеми реабілітації: Збірник наукових праць (за матеріалами науково-практичної конференції). - Одеса : С. 121-124. | 
| Короткий огляд (реферат): | Розлади мовлення значною мірою (залежно від характеру розладів) негативно впливають на весь психічний розвиток людини, відбиваються на його діяльності, поведінці. Л. Виготський писав, що у дитини на різних вікових етапах його життя окремі психічні функції або системи функцій мають свої оптимальні можливості розвитку. Формуючись і взаємодіючи один з одним, під впливом соціального середовища, вони в різні вікові періоди життя дитини як би міняються місцями, по черзі виконуючи то допоміжну, то провідну роль у процесі єдиного цілісного розвитку його свідомості й всіх вищих психічних функцій. | 
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/18266 | 
| Розташовується у зібраннях: | 2023 | 
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Pritykovskaya, Rubanovich.pdf | 3.23 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити | 
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
