Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18266
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПритиковська, Світлана Дмитрівна-
dc.contributor.authorPritykovskaya, Svetlana Dmitrievna-
dc.contributor.authorРубанович, К .Г.-
dc.date.accessioned2023-11-20T11:35:23Z-
dc.date.available2023-11-20T11:35:23Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationПритиковська С. Д. Методи розвитку довільної уваги у дошкільників / С. Д. Притиковська, К. Г. Рубанович // Проблеми реабілітації: Збірник наукових праць (за матеріалами науково-практичної конференції). - Одеса : С. 121-124.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18266-
dc.description.abstractРозлади мовлення значною мірою (залежно від характеру розладів) негативно впливають на весь психічний розвиток людини, відбиваються на його діяльності, поведінці. Л. Виготський писав, що у дитини на різних вікових етапах його життя окремі психічні функції або системи функцій мають свої оптимальні можливості розвитку. Формуючись і взаємодіючи один з одним, під впливом соціального середовища, вони в різні вікові періоди життя дитини як би міняються місцями, по черзі виконуючи то допоміжну, то провідну роль у процесі єдиного цілісного розвитку його свідомості й всіх вищих психічних функцій.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherБукаєв Вадим Вікторовичuk
dc.subjectдошкільна освітаuk
dc.subjectдошкільний вікuk
dc.subjectрозвиток довільної увагиuk
dc.titleМетоди розвитку довільної уваги у дошкільниківuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2023

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Pritykovskaya, Rubanovich.pdf3.23 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.