Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18256
Назва: Методичні засади корекції дислексії у дітей молодшого шкільного віку
Автори: Мельниченко, М. В.
Ключові слова: молодший шкільний вік
дислексія
методичні засади
Дата публікації: 2023
Видавництво: Букаєв Вадим Вікторович
Бібліографічний опис: Мельниченко М.В. Методичні засади корекції дислексії у дітей молодшого шкільного віку / М. В. Мельниченко // Проблеми реабілітації: Збірник наукових праць (за матеріалами науково-практичної конференції). - Одеса : С. 88-92.
Короткий огляд (реферат): Серед усіх навчальних предметів початкової школи особлива роль належить читанню, оскільки оволодіння дитиною процесом читання та письма, на думку сучасних вчених, є своєрідною природною пропедевтикою всіх інших предметів, які вона буде в подальшому засвоювати у школі. Тобто, читання є особливим, важливим видом навчально-мовленнєвої діяльності, який на початку шкільного життя дитини постає тільки елементом освітньої програми, а потім проявляється як засіб навчання та психічного розвитку дитини.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18256
Розташовується у зібраннях:2023

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Melnychenko.pdf3.23 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.