Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18256
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМельниченко, М. В.-
dc.date.accessioned2023-11-20T09:19:29Z-
dc.date.available2023-11-20T09:19:29Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationМельниченко М.В. Методичні засади корекції дислексії у дітей молодшого шкільного віку / М. В. Мельниченко // Проблеми реабілітації: Збірник наукових праць (за матеріалами науково-практичної конференції). - Одеса : С. 88-92.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18256-
dc.description.abstractСеред усіх навчальних предметів початкової школи особлива роль належить читанню, оскільки оволодіння дитиною процесом читання та письма, на думку сучасних вчених, є своєрідною природною пропедевтикою всіх інших предметів, які вона буде в подальшому засвоювати у школі. Тобто, читання є особливим, важливим видом навчально-мовленнєвої діяльності, який на початку шкільного життя дитини постає тільки елементом освітньої програми, а потім проявляється як засіб навчання та психічного розвитку дитини.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherБукаєв Вадим Вікторовичuk
dc.subjectмолодший шкільний вікuk
dc.subjectдислексіяuk
dc.subjectметодичні засадиuk
dc.titleМетодичні засади корекції дислексії у дітей молодшого шкільного вікуuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2023

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Melnychenko.pdf3.23 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.