Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
                
    
    http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/18193| Назва: | Образотворча діяльність у дітей раннього дошкільного віку із легким ступеням розумової відсталості | 
| Автори: | Кавиліна, Ганна Костянтинівна Kavylina, Ganna Kostyantynivna | 
| Ключові слова: | розумова відсталість образотворча діяльність дошкільний вік | 
| Дата публікації: | 2023 | 
| Видавництво: | Видавництво ТОВ «Лерадрук» | 
| Бібліографічний опис: | Кавиліна Г. К. Образотворча діяльність у дітей раннього дошкільного віку із легким ступеням розумової відсталості / Г. К. Кавиліна // Педагогічний альманах. Актуальні проблеми дошкільної освіти : теорія та практика : матеріали III Всеукраїнської конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених (03 листопада 2023 року). Вип. 3. – Одеса : Видавництво ТОВ «Лерадрук», 2023. - С. 197-202. | 
| Короткий огляд (реферат): | Збільшення кількості дітей, які мають ті чи інші відхилення у психофізичному розвитку, з одного боку, та гуманізація педагогічного процесу, з іншого, окреслюють необхідність ширшого впровадження у практику принципів та моделей інтегрованого навчання. Процес інтеграції дітей раннього дошкільного віку з відхилення в розвитку проходить легше в групі однолітків, які є нормою. Звідси є можливим розвиток практики раннього інтегрованого виховання та навчання як перший щабель розвитку процесу інклюзивної освіти. | 
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/18193 | 
| Розташовується у зібраннях: | Актуальні проблеми дошкільної освіти: теорія та практика (2023) | 
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Kavylina.pdf | 5.3 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити | 
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
