Please use this identifier to cite or link to this item:
                
    
    http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/18193Full metadata record
| DC Field | Value | Language | 
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Кавиліна, Ганна Костянтинівна | - | 
| dc.contributor.author | Kavylina, Ganna Kostyantynivna | - | 
| dc.date.accessioned | 2023-11-08T08:24:32Z | - | 
| dc.date.available | 2023-11-08T08:24:32Z | - | 
| dc.date.issued | 2023 | - | 
| dc.identifier.citation | Кавиліна Г. К. Образотворча діяльність у дітей раннього дошкільного віку із легким ступеням розумової відсталості / Г. К. Кавиліна // Педагогічний альманах. Актуальні проблеми дошкільної освіти : теорія та практика : матеріали III Всеукраїнської конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених (03 листопада 2023 року). Вип. 3. – Одеса : Видавництво ТОВ «Лерадрук», 2023. - С. 197-202. | uk | 
| dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/18193 | - | 
| dc.description.abstract | Збільшення кількості дітей, які мають ті чи інші відхилення у психофізичному розвитку, з одного боку, та гуманізація педагогічного процесу, з іншого, окреслюють необхідність ширшого впровадження у практику принципів та моделей інтегрованого навчання. Процес інтеграції дітей раннього дошкільного віку з відхилення в розвитку проходить легше в групі однолітків, які є нормою. Звідси є можливим розвиток практики раннього інтегрованого виховання та навчання як перший щабель розвитку процесу інклюзивної освіти. | uk | 
| dc.language.iso | other | uk | 
| dc.publisher | Видавництво ТОВ «Лерадрук» | uk | 
| dc.subject | розумова відсталість | uk | 
| dc.subject | образотворча діяльність | uk | 
| dc.subject | дошкільний вік | uk | 
| dc.title | Образотворча діяльність у дітей раннього дошкільного віку із легким ступеням розумової відсталості | uk | 
| dc.type | Article | uk | 
| Appears in Collections: | Актуальні проблеми дошкільної освіти: теорія та практика (2023) | |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Kavylina.pdf | 5.3 MB | Adobe PDF | View/Open | 
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
