Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18189
Title: Особливості роботи дошкільного закладу з родиною в інклюзивному середовищі
Authors: Матата, С. Г.
Keywords: інклюзивна освіта
діти з психофізичними вадами
соціальне партнерство
Issue Date: 2017
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Citation: Матата С. Г. Особливості роботи дошкільного закладу з родиною в інклюзивному середовищі / С. Г. Матата // Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі : матеріали ІІІ Міжнародного Конгресу (м. Одеса, 18-21 травня 2017 р.) / Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського. – Одеса: Видавничий дім «Гельветика», 2017. – С. 412-413.
Abstract: Започаткування інклюзивної освіти в сучасній Україні стає можливим завдяки проведенню освітніх реформ та активності батьків і громадських організацій, які доносять ідеї інклюзії до професійного співтовариства та активізують діяльність держави. За думкою більшості родин, дитина з психофізичними вадами в умовах інклюзії повинна бути забезпечена належним супроводом з боку держави впродовж усього періоду навчання, розвитку та соціалізації. Але ж практика впровадження інклюзії є доволі складною. Це пов’язано з утрудненнями в реалізації інклюзивних процесів, до яких, на думку вітчизняних дослідників, належать: неузгодженість бачення проблеми інклюзії і шляхів її вирішення в різних освітніх структурах; недостатність дидактичної, психологічної та особистісної підготовки педагогічних працівників загальної освіти; недостатній рівень компетентності щодо цієї проблеми спеціалістів вищих педагогічних навчальних закладів;загальна освіта на цей час має мало реальних стимулів і не виявляє активний інтерес до проблем інклюзії; пріоритети і цінності загальноосвітньої школи, орієнтовані на результат, а не на особистість. Соціальне партнерство, як обов’язковий атрибут інклюзії, підмінений конкуренцією; пріоритет соціального захисту над освітою. У зв’язку з цим відходить на другий план державна підтримка реформування освіти під завдання інклюзії.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18189
Appears in Collections:Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі (2017)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Matata.pdf9.87 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.