Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/18189| Title: | Особливості роботи дошкільного закладу з родиною в інклюзивному середовищі |
| Authors: | Матата, С. Г. |
| Keywords: | інклюзивна освіта діти з психофізичними вадами соціальне партнерство |
| Issue Date: | 2017 |
| Publisher: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» |
| Citation: | Матата С. Г. Особливості роботи дошкільного закладу з родиною в інклюзивному середовищі / С. Г. Матата // Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі : матеріали ІІІ Міжнародного Конгресу (м. Одеса, 18-21 травня 2017 р.) / Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського. – Одеса: Видавничий дім «Гельветика», 2017. – С. 412-413. |
| Abstract: | Започаткування інклюзивної освіти в сучасній Україні стає можливим завдяки проведенню освітніх реформ та активності батьків і громадських організацій, які доносять ідеї інклюзії до професійного співтовариства та активізують діяльність держави. За думкою більшості родин, дитина з психофізичними вадами в умовах інклюзії повинна бути забезпечена належним супроводом з боку держави впродовж усього періоду навчання, розвитку та соціалізації. Але ж практика впровадження інклюзії є доволі складною. Це пов’язано з утрудненнями в реалізації інклюзивних процесів, до яких, на думку вітчизняних дослідників, належать: неузгодженість бачення проблеми інклюзії і шляхів її вирішення в різних освітніх структурах; недостатність дидактичної, психологічної та особистісної підготовки педагогічних працівників загальної освіти; недостатній рівень компетентності щодо цієї проблеми спеціалістів вищих педагогічних навчальних закладів;загальна освіта на цей час має мало реальних стимулів і не виявляє активний інтерес до проблем інклюзії; пріоритети і цінності загальноосвітньої школи, орієнтовані на результат, а не на особистість. Соціальне партнерство, як обов’язковий атрибут інклюзії, підмінений конкуренцією; пріоритет соціального захисту над освітою. У зв’язку з цим відходить на другий план державна підтримка реформування освіти під завдання інклюзії. |
| URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/18189 |
| Appears in Collections: | Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі (2017) |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Matata.pdf | 9.87 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.