Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18189
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМатата, С. Г.-
dc.date.accessioned2023-11-07T14:37:27Z-
dc.date.available2023-11-07T14:37:27Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationМатата С. Г. Особливості роботи дошкільного закладу з родиною в інклюзивному середовищі / С. Г. Матата // Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі : матеріали ІІІ Міжнародного Конгресу (м. Одеса, 18-21 травня 2017 р.) / Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського. – Одеса: Видавничий дім «Гельветика», 2017. – С. 412-413.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18189-
dc.description.abstractЗапочаткування інклюзивної освіти в сучасній Україні стає можливим завдяки проведенню освітніх реформ та активності батьків і громадських організацій, які доносять ідеї інклюзії до професійного співтовариства та активізують діяльність держави. За думкою більшості родин, дитина з психофізичними вадами в умовах інклюзії повинна бути забезпечена належним супроводом з боку держави впродовж усього періоду навчання, розвитку та соціалізації. Але ж практика впровадження інклюзії є доволі складною. Це пов’язано з утрудненнями в реалізації інклюзивних процесів, до яких, на думку вітчизняних дослідників, належать: неузгодженість бачення проблеми інклюзії і шляхів її вирішення в різних освітніх структурах; недостатність дидактичної, психологічної та особистісної підготовки педагогічних працівників загальної освіти; недостатній рівень компетентності щодо цієї проблеми спеціалістів вищих педагогічних навчальних закладів;загальна освіта на цей час має мало реальних стимулів і не виявляє активний інтерес до проблем інклюзії; пріоритети і цінності загальноосвітньої школи, орієнтовані на результат, а не на особистість. Соціальне партнерство, як обов’язковий атрибут інклюзії, підмінений конкуренцією; пріоритет соціального захисту над освітою. У зв’язку з цим відходить на другий план державна підтримка реформування освіти під завдання інклюзії.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectінклюзивна освітаuk
dc.subjectдіти з психофізичними вадамиuk
dc.subjectсоціальне партнерствоuk
dc.titleОсобливості роботи дошкільного закладу з родиною в інклюзивному середовищіuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі (2017)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Matata.pdf9.87 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.