Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18140
Назва: Особливості мотиваційно-ціннісного компонента соціально-побутових навичок у дітей дошкільного віку з дитячим церебральним паралічем
Автори: Romenska, Tamara Hryhorivna
Роменська, Тамара Григорівна
Ключові слова: мотиваційно-ціннісний компонент
соціально-побутові навички
потреби
мотиви
ціннісне ставлення
дошкільники
дитячий церебральний параліч
Дата публікації: 2017
Видавництво: «ОСОБЛИВА ДИТИНА: навчання і виховання»
Бібліографічний опис: Роменська Т. Г. Особливості мотиваційно-ціннісного компонента соціально-побутових навичок у дітей дошкільного віку з дитячим церебральним паралічем. / Т. Г. Роменська // «ОСОБЛИВА ДИТИНА: навчання і виховання», № 4, 2017. – с. 73 – 85
Короткий огляд (реферат): Представлено результати теоретико-експериментального вивчення мотиваційно-ціннісного компонента соціально-побутових навичок у дітей дошкільного віку з дитячим церебральним паралічем. Обґрунтовано науково-теоретичні підходи до дослідження соціально-побутових навичок у дошкільників із дитячим церебральним паралічем (міждисциплінарний, системний, діяльнісний, суб’єктний, компетентнісний). Визначено відповідно до методології системного підходу структуру таксономії соціально-побутових навичок. Виокремлено таксон побутових навичок, спільний таксон соціальних навичок і макроклас соціально-побутових навичок. До- слідження мотиваційно-ціннісного компонента соціально-побутових навичок у дошкільників із дитячим церебральним паралічем базувалося на теорії атитюдів. Проаналізовано стан потреб, мотивів, ціннісного ставлення до соціуму та побуту в дошкільників із ДЦП у порівнянні з одно- літками з типовим психофізичним розвитком, що виявлявся в десяти настановах. З’ясовані особливості мотиваційно-ціннісного компонента соціально-побутових навичок стануть орієн- тиром для розроблення інноваційної технології формування соціально-побутових навичок у дошкільників із дитячим церебральним паралічем.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18140
Розташовується у зібраннях:Кафедра теорії та методики дошкільної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Romenska.pdf340.43 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.