Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18140
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorRomenska, Tamara Hryhorivna-
dc.contributor.authorРоменська, Тамара Григорівна-
dc.date.accessioned2023-11-01T12:34:40Z-
dc.date.available2023-11-01T12:34:40Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationРоменська Т. Г. Особливості мотиваційно-ціннісного компонента соціально-побутових навичок у дітей дошкільного віку з дитячим церебральним паралічем. / Т. Г. Роменська // «ОСОБЛИВА ДИТИНА: навчання і виховання», № 4, 2017. – с. 73 – 85uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18140-
dc.description.abstractПредставлено результати теоретико-експериментального вивчення мотиваційно-ціннісного компонента соціально-побутових навичок у дітей дошкільного віку з дитячим церебральним паралічем. Обґрунтовано науково-теоретичні підходи до дослідження соціально-побутових навичок у дошкільників із дитячим церебральним паралічем (міждисциплінарний, системний, діяльнісний, суб’єктний, компетентнісний). Визначено відповідно до методології системного підходу структуру таксономії соціально-побутових навичок. Виокремлено таксон побутових навичок, спільний таксон соціальних навичок і макроклас соціально-побутових навичок. До- слідження мотиваційно-ціннісного компонента соціально-побутових навичок у дошкільників із дитячим церебральним паралічем базувалося на теорії атитюдів. Проаналізовано стан потреб, мотивів, ціннісного ставлення до соціуму та побуту в дошкільників із ДЦП у порівнянні з одно- літками з типовим психофізичним розвитком, що виявлявся в десяти настановах. З’ясовані особливості мотиваційно-ціннісного компонента соціально-побутових навичок стануть орієн- тиром для розроблення інноваційної технології формування соціально-побутових навичок у дошкільників із дитячим церебральним паралічем.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisher«ОСОБЛИВА ДИТИНА: навчання і виховання»uk
dc.subjectмотиваційно-ціннісний компонентuk
dc.subjectсоціально-побутові навичкиuk
dc.subjectпотребиuk
dc.subjectмотивиuk
dc.subjectціннісне ставленняuk
dc.subjectдошкільникиuk
dc.subjectдитячий церебральний паралічuk
dc.titleОсобливості мотиваційно-ціннісного компонента соціально-побутових навичок у дітей дошкільного віку з дитячим церебральним паралічемuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Кафедра теорії та методики дошкільної освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Romenska.pdf340.43 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.