Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18125
Назва: Ефективність використанні методу рольових ігор на уроках біології
Автори: Прокопенко, А. В.
Кофман, Борис Якович
Kofman, Boris Yakovych
Ключові слова: уроки біології
метод рольових ігор
сюжетно-рольових ігор на уроках
Дата публікації: 2023
Видавництво: Rome, Italy
Бібліографічний опис: Прокопенко А. В., Кофан І. М. Ефективність використанні методу рольових ігор на уроках біології The VI International Scientific and Practical Conference "Human problems and ways to solve them", October 23-25, 2023, Rome, Italy. 286 p.
Короткий огляд (реферат): Кожна людина ще змалечку приміряє на себе різні ролі. У дитинстві нам особливо цікаво було спостерігати за дорослими та наслідувати їхню поведінку під час гри. Так чи інакше, ми не можемо перебувати виключно в одній ролі упродовж усього нашого життя. Багато людей відчувають страх перед навичкою багатозадачності в робочих обов'язках, хоча, по суті, ми регулярно цим займаємося. Погодьтеся, наприклад, що кожен "студент" одночасно виступає як "дитина" для своїх батьків, "друг" для своїх товаришів, "гітарист" у музичному гуртку і "волонтер" у свій вільний час. Можливих ролей може бути безліч, і ми усі виконуємо не одну, це і визначає нашу соціальну природу.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18125
Розташовується у зібраннях:Кафедра політичних наук i права

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
kofman.pdf6.34 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.