Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17921
Назва: Методики дослідження стану зв'язного мовлення у дітей дошкільного віку з системним недорозвитком мовлення
Автори: Лещій, Наталія Петрівна
Leshchii, Nataliia Petrovna
Постернак, А. В.
Ключові слова: зв'язне мовлення
мовленнєва діяльність дітей
недорозвиток мовлення
мовленнєве спілкування
корекційна освіта
Дата публікації: 2021
Видавництво: Букаєв Вадим Вікторович
Бібліографічний опис: Лещій Н. П. Методики дослідження стану зв'язного мовлення у дітей дошкільного віку з системним недорозвитком мовлення / Н. П. Лещій, А. В. Постернак // Проблеми реабілітації: зб. наук. праць / редкол. : О.І.Форостян та ін. - Одеса: видавець Букаєв Вадим Вікторович, 2021. - С. 38-41.
Короткий огляд (реферат): Виявлення стану зв'язного мовлення є найважливішою складовою частиною обстеження мовленнєвої діяльності дітей з системним недорозвиненням мовлення. Однак, як правило, в мовленнєвій картці логопеди позначають методики обстеження і наводять зразки мовленнєвої продукції дитини, роблячи при цьому самі загальні висновки про несформованість цього виду мовленнєвого спілкування. До того ж, такий загальний висновок не відображає специфічних особливостей зв'язного мовлення дітей з різними варіантами її недорозвинення, не дозволяє зробити висновки про ступінь оволодіння зазначеними мовленнєвими вміннями, а також не розкриває механізму порушення. Тому при обстеженні стану зв'язного мовлення необхідні знання про психологічну природу зв'язного мовлення, адже вони допомагають організувати правильний підбір методів корекції дітей з системним недорозвитком мовлення.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17921
Розташовується у зібраннях:2021

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Leshchii Nataliia Petrovna.pdf1.53 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.