Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17921
Title: Методики дослідження стану зв'язного мовлення у дітей дошкільного віку з системним недорозвитком мовлення
Authors: Лещій, Наталія Петрівна
Leshchii, Nataliia Petrovna
Постернак, А. В.
Keywords: зв'язне мовлення
мовленнєва діяльність дітей
недорозвиток мовлення
мовленнєве спілкування
корекційна освіта
Issue Date: 2021
Publisher: Букаєв Вадим Вікторович
Citation: Лещій Н. П. Методики дослідження стану зв'язного мовлення у дітей дошкільного віку з системним недорозвитком мовлення / Н. П. Лещій, А. В. Постернак // Проблеми реабілітації: зб. наук. праць / редкол. : О.І.Форостян та ін. - Одеса: видавець Букаєв Вадим Вікторович, 2021. - С. 38-41.
Abstract: Виявлення стану зв'язного мовлення є найважливішою складовою частиною обстеження мовленнєвої діяльності дітей з системним недорозвиненням мовлення. Однак, як правило, в мовленнєвій картці логопеди позначають методики обстеження і наводять зразки мовленнєвої продукції дитини, роблячи при цьому самі загальні висновки про несформованість цього виду мовленнєвого спілкування. До того ж, такий загальний висновок не відображає специфічних особливостей зв'язного мовлення дітей з різними варіантами її недорозвинення, не дозволяє зробити висновки про ступінь оволодіння зазначеними мовленнєвими вміннями, а також не розкриває механізму порушення. Тому при обстеженні стану зв'язного мовлення необхідні знання про психологічну природу зв'язного мовлення, адже вони допомагають організувати правильний підбір методів корекції дітей з системним недорозвитком мовлення.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17921
Appears in Collections:2021

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Leshchii Nataliia Petrovna.pdf1.53 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.