Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17852
Назва: Самостійна робота у вимірі дистанційної освіти: дослідження думки студентів університету
Автори: Рудіна, Марина Володимирівна
Ключові слова: самостійна робота
вища освіта
студенти
дистанційне навчання
мотивація
Дата публікації: 2023
Видавництво: ПНПУ імені К. Д. Ушинського
Бібліографічний опис: Рудіна М. В. Самостійна робота у вимірі дистанційної освіти: дослідження думки студентів університету / М. В. Рудіна // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського = Scientific bulletin of South Ukrainian National Pedagogical University named after K. D. Ushynsky : наук. журнал. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського, 2023. – № 2 (143). – С. 53-60.
Короткий огляд (реферат): Представлено результати дослідження думки студентів університету про самостійну роботу у вимірі дистанційної освіти за воєнного стану в країні. В основу покладено розроблену анкету, запитання якої призначені виявити думку та ставлення студентів до самостійної роботи як індивідуальної дослідницької форми освітньої діяльності. Підґрунтям дослідження та розроблення запитань анкети є науково-педагогічні засади щодо поняття «самостійна робота». З’ясовано, що означена дефініція розуміється більшістю науковців як пізнавальна діяльність, спрямована на самоосвіту й досягнення особистісно значущих цілей, ґрунтується на самостійності як властивості особистості, сприяє формуванню навичок самоосвіти. Натомість сучасні студенти не завжди інтерпретують самостійну роботу як індивідуальну дослідницьку освітню діяльність. Анкета зосередила увагу опитуваних на актуальності самостійної роботи, акцентувала важливість цього складника в дистанційному навчанні, спонукала студентів до аналізу власних переваг і вибору вагомих для особистої мотивації якостей. Анкетування, крім дослідницької, забезпечило освітню й виховну мету в аспекті розуміння потреби в самостійній роботі як особистій ціннісній діяльності студента. Для аналізу результатів застосовано умовні рівні: вибори високого рівня показують розуміння актуальності та вагомості пропонованих видів самостійної роботи; вибори середнього рівня – визначають перспективу посилення мотивації до самостійної роботи; вибори низького рівня актуалізують потребу розвитку у студентів мотивації до самостійної роботи, формування потреби індивідуальної самостійної роботи. Аналіз результатів анкетування підтвердив прогнозовану тенденцію: студенти, поверхнево розуміючи суть і важливість самостійної роботи, не замислювалися над цим аспектом стосовно себе. Отже, аналіз думки студентів виявив потребу оновлення методик дистанційного навчання для стимулювання мотивації студентів до самостійної роботи як актуальної форми набуття професійних компетентностей у системі вищої освіти.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17852
Розташовується у зібраннях:2023

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Рудіна Марина Володимирівна.pdf317.29 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.