Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17852
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorРудіна, Марина Володимирівна-
dc.date.accessioned2023-09-07T11:03:06Z-
dc.date.available2023-09-07T11:03:06Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationРудіна М. В. Самостійна робота у вимірі дистанційної освіти: дослідження думки студентів університету / М. В. Рудіна // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського = Scientific bulletin of South Ukrainian National Pedagogical University named after K. D. Ushynsky : наук. журнал. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського, 2023. – № 2 (143). – С. 53-60.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17852-
dc.description.abstractПредставлено результати дослідження думки студентів університету про самостійну роботу у вимірі дистанційної освіти за воєнного стану в країні. В основу покладено розроблену анкету, запитання якої призначені виявити думку та ставлення студентів до самостійної роботи як індивідуальної дослідницької форми освітньої діяльності. Підґрунтям дослідження та розроблення запитань анкети є науково-педагогічні засади щодо поняття «самостійна робота». З’ясовано, що означена дефініція розуміється більшістю науковців як пізнавальна діяльність, спрямована на самоосвіту й досягнення особистісно значущих цілей, ґрунтується на самостійності як властивості особистості, сприяє формуванню навичок самоосвіти. Натомість сучасні студенти не завжди інтерпретують самостійну роботу як індивідуальну дослідницьку освітню діяльність. Анкета зосередила увагу опитуваних на актуальності самостійної роботи, акцентувала важливість цього складника в дистанційному навчанні, спонукала студентів до аналізу власних переваг і вибору вагомих для особистої мотивації якостей. Анкетування, крім дослідницької, забезпечило освітню й виховну мету в аспекті розуміння потреби в самостійній роботі як особистій ціннісній діяльності студента. Для аналізу результатів застосовано умовні рівні: вибори високого рівня показують розуміння актуальності та вагомості пропонованих видів самостійної роботи; вибори середнього рівня – визначають перспективу посилення мотивації до самостійної роботи; вибори низького рівня актуалізують потребу розвитку у студентів мотивації до самостійної роботи, формування потреби індивідуальної самостійної роботи. Аналіз результатів анкетування підтвердив прогнозовану тенденцію: студенти, поверхнево розуміючи суть і важливість самостійної роботи, не замислювалися над цим аспектом стосовно себе. Отже, аналіз думки студентів виявив потребу оновлення методик дистанційного навчання для стимулювання мотивації студентів до самостійної роботи як актуальної форми набуття професійних компетентностей у системі вищої освіти.uk
dc.publisherПНПУ імені К. Д. Ушинськогоuk
dc.subjectсамостійна роботаuk
dc.subjectвища освітаuk
dc.subjectстудентиuk
dc.subjectдистанційне навчанняuk
dc.subjectмотиваціяuk
dc.titleСамостійна робота у вимірі дистанційної освіти: дослідження думки студентів університетуuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2023

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Рудіна Марина Володимирівна.pdf317.29 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.