Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17645
Назва: Типові труднощі у педагогічній діяльності вчителя-початківця
Автори: Ноздрова, Оксана Павлівна
Nozdrova, Oksana Pavlivna
Малакі, В.
Ключові слова: труднощі у педагогічній діяльності вчителя
вчитель-початківець
Дата публікації: 2023
Видавництво: Кафедра педагогіки Університету Ушинського; Нерубайський академічний ліцей № 1 Нерубайської сільської ради, Одеського району Одеської області
Бібліографічний опис: Ноздрова О. П. Типові труднощі у педагогічній діяльності вчителя-початківця / О. П. Ноздрова, В. Малакі // Модернізація освітнього процесу в сучасних закладах освіти : збірник наукових праць / редкол. О. Я. Чебикін та ін. – Одеса : Університет Ушинського, 2023. – С. 183-190.
Короткий огляд (реферат): Для професійного самовдосконалення педагога необхідно займатися своєю самоосвітою та самовихованням.. Педагогічна етика також відіграє важливу роль в роботі молодого педагога. Адже, дотримуючись законів педагогічній етиці педагог впевнено може налагодити взаємовідношення в колективі. Зміст діяльності шкільної установи – це різнобічні знання, широта кругозору, постійне інтелектуальне зростання кожного. Це і є основним середовищем, в якому формується педагог. Педагогічна біографія кожного учителя індивідуальна. Не кожен відразу стає майстром. Щоб стати майстром своєї справи, учителеві необхідно опанувати закономірності та механізми педагогічного процесу.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17645
Розташовується у зібраннях:2023

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Malaki.pdf4.78 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.