Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17645
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorНоздрова, Оксана Павлівна-
dc.contributor.authorNozdrova, Oksana Pavlivna-
dc.contributor.authorМалакі, В.-
dc.date.accessioned2023-08-07T10:37:24Z-
dc.date.available2023-08-07T10:37:24Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationНоздрова О. П. Типові труднощі у педагогічній діяльності вчителя-початківця / О. П. Ноздрова, В. Малакі // Модернізація освітнього процесу в сучасних закладах освіти : збірник наукових праць / редкол. О. Я. Чебикін та ін. – Одеса : Університет Ушинського, 2023. – С. 183-190.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17645-
dc.description.abstractДля професійного самовдосконалення педагога необхідно займатися своєю самоосвітою та самовихованням.. Педагогічна етика також відіграє важливу роль в роботі молодого педагога. Адже, дотримуючись законів педагогічній етиці педагог впевнено може налагодити взаємовідношення в колективі. Зміст діяльності шкільної установи – це різнобічні знання, широта кругозору, постійне інтелектуальне зростання кожного. Це і є основним середовищем, в якому формується педагог. Педагогічна біографія кожного учителя індивідуальна. Не кожен відразу стає майстром. Щоб стати майстром своєї справи, учителеві необхідно опанувати закономірності та механізми педагогічного процесу.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherКафедра педагогіки Університету Ушинського; Нерубайський академічний ліцей № 1 Нерубайської сільської ради, Одеського району Одеської областіuk
dc.subjectтруднощі у педагогічній діяльності вчителяuk
dc.subjectвчитель-початківецьuk
dc.titleТипові труднощі у педагогічній діяльності вчителя-початківцяuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2023

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Malaki.pdf4.78 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.