Please use this identifier to cite or link to this item:
dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17645
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Ноздрова, Оксана Павлівна | - |
dc.contributor.author | Nozdrova, Oksana Pavlivna | - |
dc.contributor.author | Малакі, В. | - |
dc.date.accessioned | 2023-08-07T10:37:24Z | - |
dc.date.available | 2023-08-07T10:37:24Z | - |
dc.date.issued | 2023 | - |
dc.identifier.citation | Ноздрова О. П. Типові труднощі у педагогічній діяльності вчителя-початківця / О. П. Ноздрова, В. Малакі // Модернізація освітнього процесу в сучасних закладах освіти : збірник наукових праць / редкол. О. Я. Чебикін та ін. – Одеса : Університет Ушинського, 2023. – С. 183-190. | uk |
dc.identifier.uri | dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17645 | - |
dc.description.abstract | Для професійного самовдосконалення педагога необхідно займатися своєю самоосвітою та самовихованням.. Педагогічна етика також відіграє важливу роль в роботі молодого педагога. Адже, дотримуючись законів педагогічній етиці педагог впевнено може налагодити взаємовідношення в колективі. Зміст діяльності шкільної установи – це різнобічні знання, широта кругозору, постійне інтелектуальне зростання кожного. Це і є основним середовищем, в якому формується педагог. Педагогічна біографія кожного учителя індивідуальна. Не кожен відразу стає майстром. Щоб стати майстром своєї справи, учителеві необхідно опанувати закономірності та механізми педагогічного процесу. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Кафедра педагогіки Університету Ушинського; Нерубайський академічний ліцей № 1 Нерубайської сільської ради, Одеського району Одеської області | uk |
dc.subject | труднощі у педагогічній діяльності вчителя | uk |
dc.subject | вчитель-початківець | uk |
dc.title | Типові труднощі у педагогічній діяльності вчителя-початківця | uk |
dc.type | Article | uk |
Appears in Collections: | 2023 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Malaki.pdf | 4.78 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.