Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17639
Назва: Активні методи навчання для формування медіакультури учнів на уроках іноземної мови
Автори: Калбанцева, Л. І.
Ключові слова: медіаурок іноземної мови
активні методи навчання
інфографіка
хмара слів
інтелект-карти
квест
скрайбінг
метод сторітелінгу
Дата публікації: 2023
Видавництво: Кафедра педагогіки Університету Ушинського; Нерубайський академічний ліцей № 1 Нерубайської сільської ради, Одеського району Одеської області
Бібліографічний опис: Калбанцева Л. І. Активні методи навчання для формування медіакультури учнів на уроках іноземної мови / Л. І. Калбанцева // Модернізація освітнього процесу в сучасних закладах освіти : збірник наукових праць / редкол. О. Я. Чебикін та ін. – Одеса : Університет Ушинського, 2023. – С. 95-102.
Короткий огляд (реферат): Підсумовуючи зазначене вище, можемо констатувати, що медіаурок іноземної мови - це гіперсистема, що реалізує різноманітні методи та прийоми, удосконалює, оптимізує використання традиційних методів і засобів навчання, задовольняє вимоги сучасного інформаційного суспільства, і саме учитель має дати учневі спеціальні пошукові знання, навчити навігації в інформаційному просторі, тобто формувати діяльнісно-ціннісний підхід до освіти й самоосвіти. Результатом медіаосвіти має бути підвищення рівня медіакомпетенції, яка полягає в сукупності мотивів, знань, умінь і можливостей, що сприяють добиранню, використанню, критичному аналізу, який доступний для викладу інформації учням, які отримують відомості швидко, із цікавістю та макси-мальною інформаційною ефективністю.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17639
Розташовується у зібраннях:2023

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kalbantseva.pdf4.78 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.