Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17319
Назва: Педагогічні принципи формування художньо- проєктувального досвіду майбутніх учителів музичного мистецтва
Автори: He Jingyi
Хе Цзінї
Ключові слова: майбутній учитель музичного мистецтва
фортепіанна підготовка
методичні принципи
майбутніх учителів музичного мистецтва
компетентності майбутніх учителів
Дата публікації: 2022
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Хе Цзінї Педагогічні принципи формування художньо- проєктувального досвіду майбутніх учителів музичного мистецтва / Хе Цзінї // Музична та хореографічна освіта в контексті культурного розвитку суспільства: матеріали і тези VІІI Міжнародної конференції молодих учених та студентів (Одеса 14-15 жовтня 2022 р.). – Т. 2. – Одеса: ПНПУ імені К. Д. Ушинського, 2022. – С. 120-122.
Короткий огляд (реферат): Вагоме значення для методики формування художньо-проєктувального досвіду майбутніх учителі музичного мистецтва в процесі фортепіанної підготовки має теоретико-методологічний грунт. На основі визначених наукових підходів, які у дослідженні мали концептуальне значення, було розроблено розробка та обґрунтування методичних принципи. У своєму дослідженні ми виходили з позиції того, що освітній процесі, якщо він спрямований на формування певних професійний або суто фахових якостей, умінь, компетентностей майбутніх учителів музичного мистецтва може ґрунтуватися як на загальновизначених педагогічних принципах, так і на методичних, або часткових.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17319
Розташовується у зібраннях:Музична та хореографічна освіта в контексті культурного розвитку суспільства (2022) Т. 2.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
He Jinyi.pdf2.27 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.