Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17319
Title: Педагогічні принципи формування художньо- проєктувального досвіду майбутніх учителів музичного мистецтва
Authors: He Jingyi
Хе Цзінї
Keywords: майбутній учитель музичного мистецтва
фортепіанна підготовка
методичні принципи
майбутніх учителів музичного мистецтва
компетентності майбутніх учителів
Issue Date: 2022
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Citation: Хе Цзінї Педагогічні принципи формування художньо- проєктувального досвіду майбутніх учителів музичного мистецтва / Хе Цзінї // Музична та хореографічна освіта в контексті культурного розвитку суспільства: матеріали і тези VІІI Міжнародної конференції молодих учених та студентів (Одеса 14-15 жовтня 2022 р.). – Т. 2. – Одеса: ПНПУ імені К. Д. Ушинського, 2022. – С. 120-122.
Abstract: Вагоме значення для методики формування художньо-проєктувального досвіду майбутніх учителі музичного мистецтва в процесі фортепіанної підготовки має теоретико-методологічний грунт. На основі визначених наукових підходів, які у дослідженні мали концептуальне значення, було розроблено розробка та обґрунтування методичних принципи. У своєму дослідженні ми виходили з позиції того, що освітній процесі, якщо він спрямований на формування певних професійний або суто фахових якостей, умінь, компетентностей майбутніх учителів музичного мистецтва може ґрунтуватися як на загальновизначених педагогічних принципах, так і на методичних, або часткових.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17319
Appears in Collections:Музична та хореографічна освіта в контексті культурного розвитку суспільства (2022) Т. 2.

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
He Jinyi.pdf2.27 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.