Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17288
Назва: Критерії та рівні оцінки сформованості музичного інтелекту у майбутніх учителів музичного мистецтва
Автори: Лоу Яньмей
Ключові слова: музичний інтелект
майбутній учитель музичного мистецтва
інтерпретація музичного твору
музичне сприйняття
Дата публікації: 2022
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Лоу Яньмей Критерії та рівні оцінки сформованості музичного інтелекту у майбутніх учителів музичного мистецтва / Лоу Яньмей // Музична та хореографічна освіта в контексті культурного розвитку суспільства: матеріали і тези VІІI Міжнародної конференції молодих учених та студентів (Одеса 14-15 жовтня 2022 р.). – Т. 2. – Одеса: ПНПУ імені К. Д. Ушинського, 2022. – С. 34-36.
Короткий огляд (реферат): Носієм музичного інтелекту є той, хто володіє теорією та історією музики, виконавськими вміннями. Однак, практика показує, що нерідко музиканти-аматори «знаються на музиці» не гірше, ніж професіонали. У тезах питання полягає в розмаїтті видів музичного інтелекту. У цьому разі необхідно знайти критерій оцінювання рівня музичного інтелекту, який би об'єднував представників різних культур, що володіють різним рівнем підготовленості до музичної діяльності.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17288
Розташовується у зібраннях:Музична та хореографічна освіта в контексті культурного розвитку суспільства (2022) Т. 2.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Evaluation criteria and levels.pdf2.27 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.