Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17288
Title: Критерії та рівні оцінки сформованості музичного інтелекту у майбутніх учителів музичного мистецтва
Authors: Лоу Яньмей
Keywords: музичний інтелект
майбутній учитель музичного мистецтва
інтерпретація музичного твору
музичне сприйняття
Issue Date: 2022
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Citation: Лоу Яньмей Критерії та рівні оцінки сформованості музичного інтелекту у майбутніх учителів музичного мистецтва / Лоу Яньмей // Музична та хореографічна освіта в контексті культурного розвитку суспільства: матеріали і тези VІІI Міжнародної конференції молодих учених та студентів (Одеса 14-15 жовтня 2022 р.). – Т. 2. – Одеса: ПНПУ імені К. Д. Ушинського, 2022. – С. 34-36.
Abstract: Носієм музичного інтелекту є той, хто володіє теорією та історією музики, виконавськими вміннями. Однак, практика показує, що нерідко музиканти-аматори «знаються на музиці» не гірше, ніж професіонали. У тезах питання полягає в розмаїтті видів музичного інтелекту. У цьому разі необхідно знайти критерій оцінювання рівня музичного інтелекту, який би об'єднував представників різних культур, що володіють різним рівнем підготовленості до музичної діяльності.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17288
Appears in Collections:Музична та хореографічна освіта в контексті культурного розвитку суспільства (2022) Т. 2.

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Evaluation criteria and levels.pdf2.27 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.