Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17288
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЛоу Яньмей-
dc.date.accessioned2023-05-24T10:22:57Z-
dc.date.available2023-05-24T10:22:57Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationЛоу Яньмей Критерії та рівні оцінки сформованості музичного інтелекту у майбутніх учителів музичного мистецтва / Лоу Яньмей // Музична та хореографічна освіта в контексті культурного розвитку суспільства: матеріали і тези VІІI Міжнародної конференції молодих учених та студентів (Одеса 14-15 жовтня 2022 р.). – Т. 2. – Одеса: ПНПУ імені К. Д. Ушинського, 2022. – С. 34-36.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17288-
dc.description.abstractНосієм музичного інтелекту є той, хто володіє теорією та історією музики, виконавськими вміннями. Однак, практика показує, що нерідко музиканти-аматори «знаються на музиці» не гірше, ніж професіонали. У тезах питання полягає в розмаїтті видів музичного інтелекту. У цьому разі необхідно знайти критерій оцінювання рівня музичного інтелекту, який би об'єднував представників різних культур, що володіють різним рівнем підготовленості до музичної діяльності.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectмузичний інтелектuk
dc.subjectмайбутній учитель музичного мистецтваuk
dc.subjectінтерпретація музичного творуuk
dc.subjectмузичне сприйняттяuk
dc.titleКритерії та рівні оцінки сформованості музичного інтелекту у майбутніх учителів музичного мистецтваuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Музична та хореографічна освіта в контексті культурного розвитку суспільства (2022) Т. 2.

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Evaluation criteria and levels.pdf2.27 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.