Please use this identifier to cite or link to this item:
dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17288
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Лоу Яньмей | - |
dc.date.accessioned | 2023-05-24T10:22:57Z | - |
dc.date.available | 2023-05-24T10:22:57Z | - |
dc.date.issued | 2022 | - |
dc.identifier.citation | Лоу Яньмей Критерії та рівні оцінки сформованості музичного інтелекту у майбутніх учителів музичного мистецтва / Лоу Яньмей // Музична та хореографічна освіта в контексті культурного розвитку суспільства: матеріали і тези VІІI Міжнародної конференції молодих учених та студентів (Одеса 14-15 жовтня 2022 р.). – Т. 2. – Одеса: ПНПУ імені К. Д. Ушинського, 2022. – С. 34-36. | uk |
dc.identifier.uri | dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17288 | - |
dc.description.abstract | Носієм музичного інтелекту є той, хто володіє теорією та історією музики, виконавськими вміннями. Однак, практика показує, що нерідко музиканти-аматори «знаються на музиці» не гірше, ніж професіонали. У тезах питання полягає в розмаїтті видів музичного інтелекту. У цьому разі необхідно знайти критерій оцінювання рівня музичного інтелекту, який би об'єднував представників різних культур, що володіють різним рівнем підготовленості до музичної діяльності. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» | uk |
dc.subject | музичний інтелект | uk |
dc.subject | майбутній учитель музичного мистецтва | uk |
dc.subject | інтерпретація музичного твору | uk |
dc.subject | музичне сприйняття | uk |
dc.title | Критерії та рівні оцінки сформованості музичного інтелекту у майбутніх учителів музичного мистецтва | uk |
dc.type | Article | uk |
Appears in Collections: | Музична та хореографічна освіта в контексті культурного розвитку суспільства (2022) Т. 2. |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Evaluation criteria and levels.pdf | 2.27 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.