Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17211
Назва: Методологічі основи і принципи формування у студентів готовності до фахового самовдосконалення в процесі навчання вокалу
Автори: Толстова, Наталя Михайлівна
Tolstova, Natalia
Ключові слова: вчитель музики
готовність до фахового самовдосконалення
постановка голосу
music teacher
readiness for professional self-improvement
voice training
Дата публікації: 2018
Бібліографічний опис: Толстова Н. М, Методологічі основи і принципи формування у студентів готовності до фахового самовдосконалення в процесі навчання вокалу / Н. М. Толстова // Наукові записки / Ред. кол.: В. Ф. Черкасов, В. В. Радул, Н. С. Савченко та ін. – Випуск 169 – Серія: Педагогічні науки. – Кропивницький: РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2018. – С. 269-274.
Короткий огляд (реферат): В статті обґрунтовано методологічні основи і принципи формування готовності до фахового самовдосконалення в студентів музично-педагогічних навчальних закладів. Визначено сутність самовдосконалення та специфіку самовдосконалення в діяльності майбутніх учителів музики у процесі їхнього навчання в класі з постановки голосу. Розглянуто психолого-педагогічні засади формування готовності до самовдосконалення студентів під час навчання співу, значущість формування в майбутніх фахівців мотиваційної сфери, позитивної установки на досягнення успіху, врахування гедоністичних властивостей вокальновиконавського мистецтва. The article substantiates the methodological foundations and principles of students’ readiness formation for professional self-improvement in musical and pedagogical educational establishments. The essence and specificity of selfimprovement for the future music teachers’ activity in the process of their training in the voice-training class is determined. The article considers psychological and pedagogical readiness formation principles for students’ selfimprovement during singing training. It also shows the significance of motivational sphere formation for the future professionals, as well as positive setting for success, and taking into account hedonistic properties of vocal-performing arts. The article proves the significance of humanistic, person-efficient, axiological, competence and system based approaches in the development of stimulation methodology for students professional self-improvement , self-dependent learning activity, the application of which should ensure taking into account the individual capabilities of every student, their professional-value orientations formation, understanding of their personal and social responsibility for the quality of their readiness for professional activity and the ways to master it independently.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17211
Розташовується у зібраннях:Кафедра теорії музики і вокалу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Tolstova Natalia.pdf328.89 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.