Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17209
Назва: Осягати і знати себе: метапізнання як важлива складова STEAM-освіти
Автори: Городнюк, Людмила Степанівна
Horodniuk, Lyudmyla Stepanivna
Ключові слова: метапізнання
філософія мислення
метакогніції
мислення
когнітивістика
Дата публікації: 2023
Видавництво: Інститут обдарованої дитини НАПН України
Бібліографічний опис: Городнюк Л.С. Осягати і знати себе: метапізнання як важлива складова STEAM-освіти. – STEАM-освіта: від теорії до практики : матеріали круглого столу (Київ, 24 березня 2023 року). – Київ : Інститут обдарованої дитини НАПН України, 2023. – С. 107- 111.
Короткий огляд (реферат): Головним методом самоосягання лишається інтроспекція, оскільки працює завжди: в роздвоєнні на суб’єкт і об’єкт особистість заходиться в постійній безперервній рефлексії, і вона здатна зібрати про себе найдостовірніше знання, однак якщо ми повертаємося до мета пізнання маленької за віком людини, то в пошуках істини про себе вона потребує дуже чутливого ставлення дорослих до її саморозкриття і самопред’явлення. Тож, створення умов для розвитку, комфортного самовідчуття, само творчості, самоаналізу дитини – це єдиний шлях до її усвідомленого метапізнання і адаптивної саморегуляції зі світом великих смислів і завдань, в якому вона буде автором і соавтором гідних сценаріїв.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17209
Розташовується у зібраннях:Кафедра філософії, соціології та менеджменту соціокультурної діяльності

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Horodniuk.pdf440.46 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.