Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17209
Title: Осягати і знати себе: метапізнання як важлива складова STEAM-освіти
Authors: Городнюк, Людмила Степанівна
Horodniuk, Lyudmyla Stepanivna
Keywords: метапізнання
філософія мислення
метакогніції
мислення
когнітивістика
Issue Date: 2023
Publisher: Інститут обдарованої дитини НАПН України
Citation: Городнюк Л.С. Осягати і знати себе: метапізнання як важлива складова STEAM-освіти. – STEАM-освіта: від теорії до практики : матеріали круглого столу (Київ, 24 березня 2023 року). – Київ : Інститут обдарованої дитини НАПН України, 2023. – С. 107- 111.
Abstract: Головним методом самоосягання лишається інтроспекція, оскільки працює завжди: в роздвоєнні на суб’єкт і об’єкт особистість заходиться в постійній безперервній рефлексії, і вона здатна зібрати про себе найдостовірніше знання, однак якщо ми повертаємося до мета пізнання маленької за віком людини, то в пошуках істини про себе вона потребує дуже чутливого ставлення дорослих до її саморозкриття і самопред’явлення. Тож, створення умов для розвитку, комфортного самовідчуття, само творчості, самоаналізу дитини – це єдиний шлях до її усвідомленого метапізнання і адаптивної саморегуляції зі світом великих смислів і завдань, в якому вона буде автором і соавтором гідних сценаріїв.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17209
Appears in Collections:Кафедра філософії, соціології та менеджменту соціокультурної діяльності

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Horodniuk.pdf440.46 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.