Please use this identifier to cite or link to this item:
                
    
    http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/17209| Title: | Осягати і знати себе: метапізнання як важлива складова STEAM-освіти | 
| Authors: | Городнюк, Людмила Степанівна Horodniuk, Lyudmyla Stepanivna | 
| Keywords: | метапізнання філософія мислення метакогніції мислення когнітивістика | 
| Issue Date: | 2023 | 
| Publisher: | Інститут обдарованої дитини НАПН України | 
| Citation: | Городнюк Л.С. Осягати і знати себе: метапізнання як важлива складова STEAM-освіти. – STEАM-освіта: від теорії до практики : матеріали круглого столу (Київ, 24 березня 2023 року). – Київ : Інститут обдарованої дитини НАПН України, 2023. – С. 107- 111. | 
| Abstract: | Головним методом самоосягання лишається інтроспекція, оскільки працює завжди: в роздвоєнні на суб’єкт і об’єкт особистість заходиться в постійній безперервній рефлексії, і вона здатна зібрати про себе найдостовірніше знання, однак якщо ми повертаємося до мета пізнання маленької за віком людини, то в пошуках істини про себе вона потребує дуже чутливого ставлення дорослих до її саморозкриття і самопред’явлення. Тож, створення умов для розвитку, комфортного самовідчуття, само творчості, самоаналізу дитини – це єдиний шлях до її усвідомленого метапізнання і адаптивної саморегуляції зі світом великих смислів і завдань, в якому вона буде автором і соавтором гідних сценаріїв. | 
| URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/17209 | 
| Appears in Collections: | Кафедра філософії, соціології та менеджменту соціокультурної діяльності | 
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Horodniuk.pdf | 440.46 kB | Adobe PDF | View/Open | 
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
