Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/17208| Назва: | Формування готовності майбутніх учителів музики до фахового самовдосконалення на заняттях з постановки голосу : автореферат дис. на здобуття наукового ступеня кандидата пед. наук |
| Інші назви: | Formation of future music teachers’ readiness for professional self-improvement at voice training classes |
| Автори: | Толстова, Наталя Михайлівна Tolstova, Natalia |
| Ключові слова: | методика формування готовність до фахового самовдосконалення майбутній учитель музики заняття з постановки голосу methodology formation readiness for professional selfimprovement future music teacher voice training classes |
| Дата публікації: | 2018 |
| Видавництво: | Сумський державний педагогічний університет імені А.С. Макаренка |
| Бібліографічний опис: | Толстова Н. М. Формування готовності майбутніх учителів музики до фахового самовдосконалення на заняттях з постановки голосу автореферат дис. на здобуття наукового ступеня кандидата пед. наук зі спец. 13. 00.02 – теорія та методика музичного навчання; наук. керівник Кьон Наталя Георгіївна; Сумський державний педагогічний університет імені А.С. Макаренка. - СУМИ, 2018. - 23 с. |
| Короткий огляд (реферат): | Дисертація є цілісним дослідженням проблеми формування готовності майбутніх учителів музики до фахового самовдосконалення на заняттях з постановки голосу. Виявлено стан розробленості проблеми формування готовності майбутніх учителів музики до фахового самовдосконалення. Розкрито сутність і компонентну структуру феномену готовності майбутніх учителів музики до фахового самовдосконалення. Обґрунтовано методику формування готовності майбутніх учителів музики до фаховогосамовдосконалення на заняттях з постановки голосу. Визначено критерії, показники та рівні сформованості означеного феномену. Експериментально перевірено ефективність методики формування готовності майбутніх учителів музики до фахового самовдосконалення на заняттях з постановки голосу. The thesis is a comprehensive study of the problem of formation of future musicteachers’ readiness for professional self-improvement at voice training classes. The state of development of the problem of forming future music teachers’ readiness for professional self-improvement is revealed. The essence and component structure of the phenomenon of future music teachers’ readiness for professional self-improvement in two interrelated units: subjective-personal readiness (components: axiological-need, characterological and communicative) and content-activity readiness (components: cognitive-competence, analytical-regulatory, competence-corrective) are revealed. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/17208 |
| Розташовується у зібраннях: | Автореферати |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Tolstova Natalia.pdf | 434.41 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.