Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17208
Title: Формування готовності майбутніх учителів музики до фахового самовдосконалення на заняттях з постановки голосу : автореферат дис. на здобуття наукового ступеня кандидата пед. наук
Other Titles: Formation of future music teachers’ readiness for professional self-improvement at voice training classes
Authors: Толстова, Наталя Михайлівна
Tolstova, Natalia
Keywords: методика
формування
готовність до фахового самовдосконалення
майбутній учитель музики
заняття з постановки голосу
methodology
formation
readiness for professional selfimprovement
future music teacher
voice training classes
Issue Date: 2018
Publisher: Сумський державний педагогічний університет імені А.С. Макаренка
Citation: Толстова Н. М. Формування готовності майбутніх учителів музики до фахового самовдосконалення на заняттях з постановки голосу автореферат дис. на здобуття наукового ступеня кандидата пед. наук зі спец. 13. 00.02 – теорія та методика музичного навчання; наук. керівник Кьон Наталя Георгіївна; Сумський державний педагогічний університет імені А.С. Макаренка. - СУМИ, 2018. - 23 с.
Abstract: Дисертація є цілісним дослідженням проблеми формування готовності майбутніх учителів музики до фахового самовдосконалення на заняттях з постановки голосу. Виявлено стан розробленості проблеми формування готовності майбутніх учителів музики до фахового самовдосконалення. Розкрито сутність і компонентну структуру феномену готовності майбутніх учителів музики до фахового самовдосконалення. Обґрунтовано методику формування готовності майбутніх учителів музики до фаховогосамовдосконалення на заняттях з постановки голосу. Визначено критерії, показники та рівні сформованості означеного феномену. Експериментально перевірено ефективність методики формування готовності майбутніх учителів музики до фахового самовдосконалення на заняттях з постановки голосу. The thesis is a comprehensive study of the problem of formation of future musicteachers’ readiness for professional self-improvement at voice training classes. The state of development of the problem of forming future music teachers’ readiness for professional self-improvement is revealed. The essence and component structure of the phenomenon of future music teachers’ readiness for professional self-improvement in two interrelated units: subjective-personal readiness (components: axiological-need, characterological and communicative) and content-activity readiness (components: cognitive-competence, analytical-regulatory, competence-corrective) are revealed.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17208
Appears in Collections:Автореферати

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Tolstova Natalia.pdf434.41 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.