Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17208
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorТолстова, Наталя Михайлівна-
dc.contributor.authorTolstova, Natalia-
dc.date.accessioned2023-05-10T11:38:03Z-
dc.date.available2023-05-10T11:38:03Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationТолстова Н. М. Формування готовності майбутніх учителів музики до фахового самовдосконалення на заняттях з постановки голосу автореферат дис. на здобуття наукового ступеня кандидата пед. наук зі спец. 13. 00.02 – теорія та методика музичного навчання; наук. керівник Кьон Наталя Георгіївна; Сумський державний педагогічний університет імені А.С. Макаренка. - СУМИ, 2018. - 23 с.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17208-
dc.description.abstractДисертація є цілісним дослідженням проблеми формування готовності майбутніх учителів музики до фахового самовдосконалення на заняттях з постановки голосу. Виявлено стан розробленості проблеми формування готовності майбутніх учителів музики до фахового самовдосконалення. Розкрито сутність і компонентну структуру феномену готовності майбутніх учителів музики до фахового самовдосконалення. Обґрунтовано методику формування готовності майбутніх учителів музики до фаховогосамовдосконалення на заняттях з постановки голосу. Визначено критерії, показники та рівні сформованості означеного феномену. Експериментально перевірено ефективність методики формування готовності майбутніх учителів музики до фахового самовдосконалення на заняттях з постановки голосу. The thesis is a comprehensive study of the problem of formation of future musicteachers’ readiness for professional self-improvement at voice training classes. The state of development of the problem of forming future music teachers’ readiness for professional self-improvement is revealed. The essence and component structure of the phenomenon of future music teachers’ readiness for professional self-improvement in two interrelated units: subjective-personal readiness (components: axiological-need, characterological and communicative) and content-activity readiness (components: cognitive-competence, analytical-regulatory, competence-corrective) are revealed.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherСумський державний педагогічний університет імені А.С. Макаренкаuk
dc.subjectметодикаuk
dc.subjectформуванняuk
dc.subjectготовність до фахового самовдосконаленняuk
dc.subjectмайбутній учитель музикиuk
dc.subjectзаняття з постановки голосуuk
dc.subjectmethodologyuk
dc.subjectformationuk
dc.subjectreadiness for professional selfimprovementuk
dc.subjectfuture music teacheruk
dc.subjectvoice training classesuk
dc.titleФормування готовності майбутніх учителів музики до фахового самовдосконалення на заняттях з постановки голосу : автореферат дис. на здобуття наукового ступеня кандидата пед. наукuk
dc.title.alternativeFormation of future music teachers’ readiness for professional self-improvement at voice training classesuk
dc.typeBookuk
Appears in Collections:Автореферати

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Tolstova Natalia.pdf434.41 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.