Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17172
Назва: Щодо розробки факультативного курсу з елементів теорії диференціальних рівнянь для учнів закладів загальної середньої освіти
Інші назви: Concerning the developing of an elective course on the elements of the theory of differential equations for students of institutions of general secondary education
Автори: Петренко, Олена
Чепок, Ольга Олегівна
Chepok, Olga Olegivna
Ключові слова: заклад загальної середньої освіти
диференціальні рівняння
факультативні заняття з математики
курси фізики закладів загальної середньої освіти
institution of general secondary education
differential equations
elective courses in mathematics
physics courses of general secondary education institutions; mathematics courses of institutions of general secondary education
курси математики закладів загальної середньої освіти
Дата публікації: 2023
Видавництво: Concerning the developing of an elective course on the elements of the theory of differential equations for students of institutions of general secondary education
Бібліографічний опис: Петренко О. Щодо розробки факультативного курсу з елементів теорії диференціальних рівнянь для учнів закладів загальної середньої освіти / О. Петренко, О. О. Чепок // Фізико-математична освіта. - 2023. - Т. 38. - No 2. - С. 43-49.
Короткий огляд (реферат): За умов сьогодення володіння основами теорії диференціальних рівнянь представляється наполегливою вимогою до сучасної природничо-математичної та економічної вищої освіти. У той же час знайомство навіть з елементами відповідної теорії не передбачено неявними програмами курсів математики закладів загальної середньої освіти. При цьому в курсах фізики з інтегруванням диференціальних рівнянь учні, фактично, зустрічаються вже у дев’ятому класі, під час опанування властивостей рівноприскореного руху та радіоактивного розпаду, відповідні формули учням пропонуються без жодних обґрунтувань. Подібна ситуація аж ніяк не сприяє розвитку логічного та критичного мислення учнів, суперечить концепції впровадження у навчальний процес на рівні середньої освіти елементів дослідницького навчання. Розумним тимчасовим для учнів старших класів закладів загальної середньої освіти факультативного курсу з теорії диференціальних рівнянь. Competence on the grounds of the theory of differential equations seems to be an urgent request for modern natural mathematical and economic higher education. At the same time, the present programs of math courses at institutions of general secondary education make no provisions for mastering even some elements of the corresponding theory. In spite of this, in fact, even students of the ninth form meet with the integration of differential equations in the courses of physics, according to mastering the properties of uniformly accelerated motion and radioactive decay; the corresponding formulas are offered to them without any proofs. Such a situation in no way favors the development of logical and critical thinking of students and contradicts the concept of introducing some elements of research into the educational process at the level of secondary education. The introduction of the elective course on the theory of differential equations for students of senior classes of institutions of general secondary education is proposed as a reasonable temporary step to solve the existing problem.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17172
Розташовується у зібраннях:Кафедра вищої математики і статистики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Concerning the developing of an elective course on the elements.pdf614.92 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.