Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17044
Назва: Натюрморт з глибоким простором: значення комплексу завдань для збереження традиції мистецької освіти
Автори: Лоза, Наталя Адольфівна
Loza, Natalia Adolfivna
Ключові слова: натюрморт
мистецька освіта
художня освіта
Дата публікації: 2017
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Лоза Н. А. Натюрморт з глибоким простором: значення комплексу завдань для збереження традиції мистецької освіти / Н. А. Лоза // Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі : матеріали ІІІ Міжнародного Конгресу (м. Одеса, 18-21 травня 2017 р.) / Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського. – Одеса: Видавничий дім «Гельветика», 2017. – С. 341-342.-
Короткий огляд (реферат): Одною з найважливіших проблем художньої освіти в Україні є збереження освітньої традиції, оскільки в галузи мистецтва в нашій країні, зокрема в Одесі, існує випробувана система навчання, яка виплекала багатьох митців, що збагатили скарбницю світової культури. Пристосування до європейських стандартів освіти, нажаль, призвело до скорочення навчальних аудиторних годин у ВНЗ, зокрема, фахових дисциплін. Що, в свою чергу, викликало зменшення кількості учбових завдань. Особливо болючою ця тенденція є для таких практичних дисциплін, як малюнок та живопис, де ми втрачаємо частини логічно обумовленої низки завдань, спрямованих на послідовне вирішення задач, що поступово ускладнюються.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17044
Розташовується у зібраннях:Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі (2017)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Loza.pdf9.87 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.