Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17000
Назва: | Дидактичні засади формування поняття «Число» у молодших школярів |
Автори: | Романишин, Р. Я. |
Ключові слова: | молодші школярі число математичний знак натуральне число |
Дата публікації: | 2017 |
Видавництво: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» |
Бібліографічний опис: | Романишин Р. Я. Дидактичні засади формування поняття «Число» у молодших школярів / Р. Я. Романишин // Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі : матеріали ІІІ Міжнародного Конгресу (м. Одеса, 18-21 травня 2017 р.) / Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського. – Одеса: Видавничий дім «Гельветика», 2017. – С. 283-285. |
Короткий огляд (реферат): | Формування поняття числа у початковому курсі математики є ключовим, оскільки на його основі утворюються інші математичні поняття. У підручнику з методики навчання математики авторів Л. Коваль та С. Скворцової зазначено, що поняття «число» відноситься до первинних, неозначуваних понять математичної науки, а натуральне число розглядається як незмінна загальна властивість, що характеризує клас скінчених еквівалентних множин. Поняття «натуральне число» спирається на поняття «множина», «еквівалентність», «взаємно-однозначна відповідність», їх слід враховувати при введенні кожного числа. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17000 |
Розташовується у зібраннях: | Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі (2017) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Romanishyn.pdf | 9.87 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.