Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17000
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorРоманишин, Р. Я.-
dc.date.accessioned2023-04-07T10:44:28Z-
dc.date.available2023-04-07T10:44:28Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationРоманишин Р. Я. Дидактичні засади формування поняття «Число» у молодших школярів / Р. Я. Романишин // Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі : матеріали ІІІ Міжнародного Конгресу (м. Одеса, 18-21 травня 2017 р.) / Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського. – Одеса: Видавничий дім «Гельветика», 2017. – С. 283-285.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17000-
dc.description.abstractФормування поняття числа у початковому курсі математики є ключовим, оскільки на його основі утворюються інші математичні поняття. У підручнику з методики навчання математики авторів Л. Коваль та С. Скворцової зазначено, що поняття «число» відноситься до первинних, неозначуваних понять математичної науки, а натуральне число розглядається як незмінна загальна властивість, що характеризує клас скінчених еквівалентних множин. Поняття «натуральне число» спирається на поняття «множина», «еквівалентність», «взаємно-однозначна відповідність», їх слід враховувати при введенні кожного числа.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectмолодші школяріuk
dc.subjectчислоuk
dc.subjectматематичний знакuk
dc.subjectнатуральне числоuk
dc.titleДидактичні засади формування поняття «Число» у молодших школярівuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі (2017)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Romanishyn.pdf9.87 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.