Please use this identifier to cite or link to this item:
dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17000
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Романишин, Р. Я. | - |
dc.date.accessioned | 2023-04-07T10:44:28Z | - |
dc.date.available | 2023-04-07T10:44:28Z | - |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier.citation | Романишин Р. Я. Дидактичні засади формування поняття «Число» у молодших школярів / Р. Я. Романишин // Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі : матеріали ІІІ Міжнародного Конгресу (м. Одеса, 18-21 травня 2017 р.) / Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського. – Одеса: Видавничий дім «Гельветика», 2017. – С. 283-285. | uk |
dc.identifier.uri | dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17000 | - |
dc.description.abstract | Формування поняття числа у початковому курсі математики є ключовим, оскільки на його основі утворюються інші математичні поняття. У підручнику з методики навчання математики авторів Л. Коваль та С. Скворцової зазначено, що поняття «число» відноситься до первинних, неозначуваних понять математичної науки, а натуральне число розглядається як незмінна загальна властивість, що характеризує клас скінчених еквівалентних множин. Поняття «натуральне число» спирається на поняття «множина», «еквівалентність», «взаємно-однозначна відповідність», їх слід враховувати при введенні кожного числа. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» | uk |
dc.subject | молодші школярі | uk |
dc.subject | число | uk |
dc.subject | математичний знак | uk |
dc.subject | натуральне число | uk |
dc.title | Дидактичні засади формування поняття «Число» у молодших школярів | uk |
dc.type | Article | uk |
Appears in Collections: | Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі (2017) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Romanishyn.pdf | 9.87 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.