Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16896
Назва: Елементи теорії многовидів у курсі математики середніх загальноосвітніх навчальних закладів
Автори: Ладиненко, Лада Павлівна
Ладыненко, Лада Павловна
Ladynenko, Lada Pavlivna
Олійник, Т. В.
Ключові слова: топологічні многовиди
евклідовий простір
диференційна геометрія
топологія
Дата публікації: 2017
Видавництво: Видавничий дім «Гельветика»
Бібліографічний опис: Ладиненко Л. П. Елементи теорії многовидів у курсі математики середніх загальноосвітніх навчальних закладів / Л. П. Ладиненко, Т. В. Олійник // Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі : матеріали ІІІ Міжнародного Конгресу (м. Одеса, 18-21 травня 2017 р.) / Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського. – Одеса: Видавничий дім «Гельветика», 2017. – С. 232-233.
Короткий огляд (реферат): Теорія топологічних многовидів утворює спеціальний розділ топології, знайомству з яким, зрозуміло, передує опанування елементів загальної топології. З точки зору диференціальної геометрії одновимірні топологічні многовиди, як з межею, так і без межи, є кривими евклідового простору, двовимірні топологічні многовиди, як з межею, так і без межи, є поверхнями евклідового простору. Здається, яке відношення такі достатньо складні поняття вищої математики, як поняття топологічного многовиду без межи та з межею, мають до курсу математики середніх загальноосвітніх навчальних закладів? Навіщо взагалі знайомити з ними майбутніх учителів математики?
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16896
Розташовується у зібраннях:Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі (2017)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ladynenko.pdf9.87 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.