Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16896
Title: Елементи теорії многовидів у курсі математики середніх загальноосвітніх навчальних закладів
Authors: Ладиненко, Лада Павлівна
Ладыненко, Лада Павловна
Ladynenko, Lada Pavlivna
Олійник, Т. В.
Keywords: топологічні многовиди
евклідовий простір
диференційна геометрія
топологія
Issue Date: 2017
Publisher: Видавничий дім «Гельветика»
Citation: Ладиненко Л. П. Елементи теорії многовидів у курсі математики середніх загальноосвітніх навчальних закладів / Л. П. Ладиненко, Т. В. Олійник // Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі : матеріали ІІІ Міжнародного Конгресу (м. Одеса, 18-21 травня 2017 р.) / Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського. – Одеса: Видавничий дім «Гельветика», 2017. – С. 232-233.
Abstract: Теорія топологічних многовидів утворює спеціальний розділ топології, знайомству з яким, зрозуміло, передує опанування елементів загальної топології. З точки зору диференціальної геометрії одновимірні топологічні многовиди, як з межею, так і без межи, є кривими евклідового простору, двовимірні топологічні многовиди, як з межею, так і без межи, є поверхнями евклідового простору. Здається, яке відношення такі достатньо складні поняття вищої математики, як поняття топологічного многовиду без межи та з межею, мають до курсу математики середніх загальноосвітніх навчальних закладів? Навіщо взагалі знайомити з ними майбутніх учителів математики?
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16896
Appears in Collections:Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі (2017)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ladynenko.pdf9.87 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.